Słodka reklama – cukierki i krówki reklamowe

Nikt już nie kwestionuje faktu, że to właśnie gadżety reklamowe stanowią najtańszy i zarazem najskuteczniejszy, zaraz po internecie, nośnik reklamowy. W świecie nasilającej się konkurencji jak nic innego są w stanie podnieść rozpoznawalność marki i umocnić jej przewagę nad depczącą po piętach konkurencją. Idealny gadżet powinien cieszyć oko i odznaczać się wysoką funkcjonalnością, a jest szansa, że w dłuższej perspektywie odwdzięczy się reklamodawcy zwiększeniem sprzedaży.

cukierki reklamoweWiadomo nie od dziś, że o sukcesie rynkowym każdej, czy to raczkującej, czy obrosłej w lata i tradycję firmy decyduje reklama. Nikogo już nie dziwi, że instytucja gadżetu na stałe zagościła do współczesnego obyczaju i drobne upominki reklamowe rozdawane są szerokim gestem w centrach handlowych, podczas spotkań biznesowych i konferencji, w hotelach, i nie tylko. Są to z reguły umilające życie drobiazgi i w tej roli zupełnie nadzwyczajnie, jak wynika z badań, sprawdzają się słodycze. Gatunek ludzki ma genetycznie wdrukowane zamiłowanie do wszystkiego, co słodkie, i łakocie nieodmiennie budzą miłe skojarzenia nawet u osób, które się ich z różnych względów wystrzegają. Trudno zarazem o mniej i w lepszym guście kompletnie niezobowiązujący upominek.

Cieszące się szczególną popularnością krówki reklamowe sprawdzają się w absolutnie każdej sytuacji, czy to podczas konferencji, w poczekalni u oficjela, w salonie spa, czy też jako bonus dołączony do zakupów. Specjalną klasę słodkich ciągutek stanowią weselne krówki z nadrukiem, na ogół produkowane pod klienta i przez to najświeższe. Owinięte w świąteczny papier zadrukowany stosownie do nadzwyczajnej okazji, stanowią słodkie i eleganckie podziękowanie za wzięcie udziału w ceremonii ślubnej.

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *